Mohammad Kamandar je novým pracovníkem IT oddělení GEALAN. Do října 2021 pracoval ve výrobě v Tannu a následně uzavřel svůj pracovní kruh interním přihlášením se k IT oddělení GEALAN. Jelikož dlouhá léta pracoval jako informatik v Íránu - své rodné zemi, jeho žádost o přiřazení k tomuto oddělení byla schválena.
Software, hardware, cloudové systémy, automatizace: všechny tyto věci jsou pro Mohammada Kamandaru dobře známy, protože po studiu informatiky v Íránu byl deset let zaměstnán jako IT specialista na policii. „Úkoly a systémy tam však byly odlišné,“ říká a popisuje, proč bylo nezbytné školení s experty z GEALAN. ,,Kromě toho němčinu ještě tak dobře neovládám - chci se ji však co nejdříve naučit. Absolvoval jsem už soukromé online jazykové kurzy a momentálně dokončuji jeden, který mi GEALAN umožnil."
Mohammad Kamandar utekl z Íránu před třemi lety. Skutečnost, že po dlouhé cestě během období koronaviru neměl možnost osobně navštívit jazykový kurz, byl tehdy nejmenší problém. ,,Moje cesta do Německa vedla přes Turecko a Řecko. Když jsem se sem dostal, musel jsem začít úplně znovu." - vzpomíná Mohammad.
Práce v továrně v Tannu na oddělení extruze byla jeho první prací v Německu a od května 2021 tam pracoval pět měsíců. Následně, když úřady schválily jeho íránské dokumenty, mohl svým IT certifikátem prezentovat společnost GEALAN, což vytvořilo příznivou situaci pro obě strany: „Potřebovali jsme odborné znalosti Mohammada Kammadara v oblasti výstavby IT systémů v Tanně,“ řekl André Spranger, Mohammadův nadřízený ve společnosti GEALAN – „A zároveň dostal možnost vrátit se k povinnostem odpovídajícím jeho původní kvalifikaci a opětovně se vrátit k práci ve své profesi.“ V plánu je, že Mohammad Kamandar se bude starat o průmyslové IT přímo na místě, což znamená například odstraňování problémů s IT na výrobních zařízeních, údržbu počítačů, monitorů a tiskových řešení nainstalovaných na strojích Andre Spranger: „Jsme přesvědčeni, že situaci v krátké době plně a nezávisle zvládne. Pokud mu například oddělení laminování nahlásí IT problém, samostatně jej vyřeší a nebudou mu překážet ani jazykové potíže."
Mohammad Kamandar v současnosti, kvůli probíhajícím školením, pracuje dva dny v týdnu v Tanně a tři dny v Oberkotzau. Dříve či později bude čtyři dny pracovat v Tannu, kde technické problémy většinou nelze vyřešit na dálku. Se zbytkem IT týmu pak stráví jen jeden den: „Měl by být tam, kde je potřebný nejčastěji, ale přesto chceme, aby neztratil kontakt s týmem,“ popisuje André Spranger.
Mohammad Kamandar je šťastný, že může přispět svými schopnostmi ve společnosti GEALAN: „Práce ve výrobě byla pro mě nová, všechno jsem se musel naučit od začátku. Práce s počítači, softwarem a sítěmi je to, co vím a chci dělat." Seznámení se s novou prací ale přináší ovoce; Mohammad Kamandar postupně získává to, co bude potřebné pro jeho každodenní práci, takže brzy bude moci svým kolegům v Tannu pomáhat, aby bez problémů fungovaly samostatně. "Velmi ho to zajímá a zapojuje se," pochvaluje si nadřízený nasazení nového kolegy. ,,Zaslouží si šanci rozvíjet se zde. A také může svými schopnostmi přispět k dobrému jménu značky GEALAN."
Marc Schenk
17.08.2022
Mluvit se společností GEALAN o udržitelnosti je zábavné, protože nikdo v této společnosti se nespokojí s jednoduchými odpověďmi. A protože bystré hlavy kladou důležité otázky, pečlivě o věcech přemýšlejí, aby hledaly dobrá řešení, a pak je skutečně realizují. Společnost GEANOVA se setkala se čtyřmi takovými chytrými lidmi.
V autě se rozhostí ponuré ticho. Frustrovaný Ahmet Çak a jeho kolega Gyula Lélek jedou po maďarské dálnici M1 už asi půl hodiny. Zákazník, kterého navštívili, s nimi ukončil spolupráci poté, co se dozvěděl o zvýšení cen. Çak teprve nedávno převzal funkci vedoucího prodeje pro Maďarsko a vyjednal nové podmínky se všemi zákazníky. Nyní však o tohoto jediného výrobce oken jako zákazníka přišel a utrpěl porážku. V dálniční restauraci Annahegyi na čerpací stanici MOL v Budapešti podávají dobré espresso, a tak vyjíždějí z dálnice. Frustrace ustupuje vzdoru u kávy a Çak motivuje svého kolegu: "Musíme se z této porážky poučit!". "Kouzelný okamžik", jak o něm bude později mluvit.
Na Mezinárodním fóru budoucnosti 2022 byly představeny dva nové produkty GEALAN-COMFORT® a GEALAN-KONTUR®. V současnosti se intenzivně připravuje uvedení podlahového prahu i systému prémiového designu na trh. Důležitá část práce, kterou je třeba ještě provést: Produkty GEALAN se podrobují rozsáhlému testování.
Využijte náš jednoduchý přehled zpracovatelů.
Přeji si, aby mi byly e-mailem zasílány informace k refenčním objektům a GEALAN News (cca dvakrát měsíčně) - a to zdarma a s možností okamžité výpovědi této služby.